0

Rólunk

Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK, azaz

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

↓ A megrendelt műsor vonatkozásában van jogdíjfizetési kötelezettség?

Igen, van. A Megrendelő a vonatkozó jogszabályok értelmében jogdíjfizetési kötelezettségének az illetékes közös jogkezelő szervezetnél tehet eleget.
Az ehhez szükséges nyomtatvány az Artisjus weboldaláról tölthető le.

↓ Készíthetünk-e videó felvételt a koncertről?

A megrendelt produkciókkal kapcsolatos ilyen jellegű felvételek készítésére vonatkozóan a kérést a szerződéskötést megelőzően egyénileg szükséges egyeztetni.

↓ Mikor és hogyan tudok az irodával kapcsolatba lépni?

Munkanapokon 9:00 és 17:00 között a +36 70 984 6372 telefonszámon vagy internetes elérhetőségeinken.

↓ Hétvégi ügyeletet tartanak?

Igen, azon megrendelőink részére, akikkel az adott hétvégén közös rendezvényünk van.
Az ügyeleti telefonos elérhetőségünk: +36 70 984 6372

↓ Az utolsó pillanatban gondoltunk az Önöknél rendelhető előadóra. Van megoldás?

A lehetetlent azonnal megoldjuk, a csodákra kicsit várni kell 🙂
Mindenképpen keressen bennünket elérhetőségeinken.

↓ Milyen fizetési módokat alkalmaznak?

A szerződésben szereplő szolgáltatás összegét számla ellenében, az alábbi módokon tudod kiegyenlíteni:

– helyszíni készpénzfizetéssel
– díjbekérő ellenében előre utalással
– díjbekérő ellenében 50% előre utalással, majd 50% helyszíni készpénzfizetéssel
– díjbekérő ellenében 50% előre utalással, majd 50% a teljesítést követő 5 naptári napon belüli utalással
– a teljesítést követő 5 naptári napon belüli utalással

↓ Megrendeltem a szolgáltatást, közbejött valami és mégsem kérem. Mi a teendő?

Amint ez biztos, haladéktalanul jelezze felénk írásban.
A szerződésünk lemondás esetén alkalmazandó útját követve járunk el.

↓ Milyen technikai feltételeket kell biztosítanom Megrendelőként?

Minden fellépés esetén írásban tájékoztatjuk a Megrendelőt az általa biztosítandó technikai feltételekről.

↓ Milyen áfatartalommal tudok szerződni?

Az általános Áfa mértéke 27%.
Néhány előadó esetében van mód alanyi adómentes szerződéskötésre is. Ez utóbbi egyedi egyeztetés útján történik.

↓ Magánrendezvényre kértem a fellépést, hogyan tudok fizetni?

A megrendelt szolgáltatással kapcsolatban minden esetben szerződés készül és ezzel összhangban számla kiállítására kerül sor. Ez alapján tud a magánszemély Megrendelő is eleget tenni fizetési kötelezettségének.

↓ Előadóművész vagyok, Önökkel szeretnék dolgozni...

Bemutatkozó anyagát, az alábbi tartalommal és módon kérjük küldje el kérlek az eloado@ori.hu email címre!

Word formátumban :
– rövid biográfia
– referenciák
– műsorok elnevezése, időtartama, tartalma, tiszteletdíj, útiköltség (honnan számítandó), technikai rider
– nagy felbontású, az aktuális arculatnak megfelelő fotó
– internetes elérhetőségek (Facebook, Instagram, Youtube stb.) linkjei

A további részletek a személyes egyeztetés során kerülnek megbeszélésre.

További kérdése van?
Várjuk megkeresését!
KERESSEN MINKET MOST!